Jak kierować marką w kryzysie

Jak kierować marką w kryzysie

Jakie działania podejmować, kiedy markę dotyka kryzys? W ostatnim czasie jesteśmy świadkami kilku spektakularnych kryzysów marek osobistych. I niezależnie, czy kryzys dotyczy marki osobistej, firmowej, czy produktowej w takiej sytuacji należy...
Logo, to nie marka

Logo, to nie marka

Kiedy rozpoczynamy pracę z klientem nad marką, zdarza się, że jego myśli w pierwszej kolejności kierują się na opracowanie logo. Forma graficzna, która ma  prezentować jego markę światu staje się kwintesencją pracy nad marką. No...
Magia słowa w komunikacji

Magia słowa w komunikacji

Czystą przyjemność sprawia mi czytanie lub słuchanie dobrych przekazów reklamowych. Gra słów, poprawność stosowanego języka, skojarzenia, zagadka, to wszystko sprawia, że czuję szacunek dla marki, autorów i bawi mnie to. Zwiększa też moje odczucia...
Jak budować reputację marki

Jak budować reputację marki

Pomyśl, ile różnych marek i opinii o nich masz w głowie. Jakie skojarzenia, pragnienia czy niechęci przychodzą Ci na myśl, kiedy przywołujesz ich nazwy. Albo inaczej, jakie marki pojawiają się kiedy myślisz o bezpiecznym aucie,...
Reputacja marki

Reputacja marki

Kto z nas nie słyszał powiedzenia „stracić twarz”. Metafora tyczy się utraty reputacji, jakie budzi skojarzenia – wstydu, zakłopotania, obawy, strachu upokorzenia. Podobnie jest w przypadku marki. Reputacja jest wszystkim tym, co marka zbudowała...
Jaki jest cel przeprowadzania audytu marki?

Jaki jest cel przeprowadzania audytu marki?

Audyt marki jest planowaną weryfikacją jakie są efekty dotychczasowych działań marki w budowaniu jej wartości w opinii klientów. Jest zatrzymaniem w miejscu, aby zweryfikować realizację strategii marki i dalej narzędziem do podjęcia decyzji...
Podsumowanie 2019 i wyzwania 2020 roku

Podsumowanie 2019 i wyzwania 2020 roku

Na fali podsumowań minionego roku, przeszła fala planów i przewidywania przyszłości. Na krótkie zebranie głównych wydarzeń w marketingu zebrałam się i ja. Przygotowałam zestawienie najważniejszych wydarzeń w marketingu 2019...