Katarzyna Staciwa

Jestem strategiem marki, konsultantką marketingu, trenerem biznesu. Wdrażam kreatywne koncepcje w życie, tworząc wartościowe marki, spójne komunikacje oraz skuteczne strategie.

Pomagam markom osiągać ich strategiczne cele, budować wiarygodność i reputację

O mnie

Mam na imię Katarzyna, moja droga zawodowa od dwudziestu lat związana jest z zarządzaniem projektami kreatywnymi, marketingowymi, a przede wszystkim brandingiem. Doświadczenie zawodowe zbierałam współpracując głównie z przedsiębiorcami i korporacjami takimi jak GSK, Johnson&Johnson Sanofi. Jestem strategiem marki, konsultantką marketingu, trenerem biznesu. Od 2004 roku współtworzę agencję komunikacji marketingowej MindWalk.

Pasjonuje mnie budowanie marek osobistych, produktowych i firmowych, wdrażanie kreatywnych koncepcji w życie.

Pomagam markom osiągać ich strategiczne cele, budować wiarygodność i wizerunek. Pokazuję jak idee przekładać na działania i efekty, aby czerpać z nich realne korzyści.

Moja historia

Kreatywność, to mój żywioł, tworzenie kolejnych pomysłów jest dla mnie naturalnym działaniem. Jednak głęboko wierzę, że kreatywność, to za mało do osiągnięcia celów i realizacji stworzonych koncepcji, choć w niej wszystko ma swój początek. W tym miejscu pojawia się druga strona mojej natury i naturalne talenty myślenie strategiczne i organizacyjne. Świetnie czuję się, budując strategię, a następnie, kiedy kreatywną koncepcję należy przygotować do wdrożenia i zrealizować plan.

Dzięki takiemu połączeniu z sukcesem realizuję projekty kreatywne, marketingowe a przede wszystkim brandingowe. Od 2004 roku współtworzę agencję komunikacji marketingowej MindWalk.

Moje wartości i przekonania

Spójność i wiarygodność,

które są mi bliskie przyświecają również w mojej pracy z klientami. Uważam, że u podstaw każdej marki leżą te kluczowe wartości i są drogą do długotrwałego sukcesu.

Lojalność i odpowiedzialność,

stanowią o naszych wyborach i są istotnymi wartościami w funkcjonowaniu na każdym poziome życia zarówno zawodowego, jak i społecznego. Marki lojalne i odpowiedzialne budują szacunek.

Szczęście i bezpieczeństwo,

są bezdyskusyjne zarówno prywatnie, jak i zawodowo. Mając zapewnione poczucie bezpieczeństwa i będąc szczęśliwym jesteśmy bardziej twórczy, z łatwością podejmujemy kolejne wyzwania i osiągamy cele. Marki, które budują wokół siebie taką atmosferę wzbudzają najlepsze emocje, a to z ich pomocą podejmujemy najlepsze decyzje.

Moje podejście

Rozpoczynając pracę z nowym klientem, bądź projektem zawsze to dla mnie nowa podróż, w którą wspólnie wyruszamy. Budzi emocje, piętrzy oczekiwania, czas jest pełen ekscytacji i niewiadomych. I jak każda podróż wymaga solidnego przygotowania, zaplanowania, a następnie radości w trakcie podróżowania. Moja praca z klientem wygląda podobnie i choć wiem, że niektórzy lubią podróżować bez planu, z moich doświadczeń wynika, że jest to możliwe jeśli celem jest sama podróż. Improwizacja bywa wspaniała i ucząca, ale kiedy chcemy dojść w konkretne miejsce i  w określonym czasie należy ograniczyć ją do minimum.

Dlatego rzetelne przygotowanie i zaplanowanie działań z klientem jest dla mnie kluczowym punktem wyjścia do realizacji przynoszących zakładane efekty.

Pamiętam jednocześnie, że podróż to emocje, a one tworzą w sercach i umysłach trwałe i zapamiętywalne wyobrażenia.

Nowości na blogu

Jak budować reputację marki

Jak budować reputację marki

Pomyśl, ile różnych marek i opinii o nich masz w głowie. Jakie skojarzenia, pragnienia czy niechęci przychodzą Ci na myśl, kiedy przywołujesz ich nazwy. Albo inaczej, jakie marki pojawiają się kiedy myślisz o bezpiecznym aucie, zdrowej żywności, nowych butach. Twój...

Reputacja marki

Reputacja marki

Kto z nas nie słyszał powiedzenia „stracić twarz”. Metafora tyczy się utraty reputacji, jakie budzi skojarzenia - wstydu, zakłopotania, obawy, strachu upokorzenia. Podobnie jest w przypadku marki. Reputacja jest wszystkim tym, co marka zbudowała w umysłach swoich...

Jakie korzyści płyną z budowania marki osobistej?

Jakie korzyści płyną z budowania marki osobistej?

Świadomie budowana marka osobista jest oczywistą potrzebą dla specjalistów, bez względu na formę zatrudnienia oraz rodzaj działalności. Nie jest to jednorazowa akcja, a długotrwały proces, który odpowiednio zaplanowany prowadzi do realizacji wyznaczonych celów.

Strategia marketingu w dobie kryzysu

Strategia marketingu w dobie kryzysu

Czas kryzysu jest czasem rewizji strategii marketingowej. Badanie IQS z 17-19 marca 2020 wskazuje, że większość Polaków obawia się redukcji etatów, obniżki wynagrodzeń i bankructw pracodawców. Problemy biznesu będą miały odzwierciedlenie w podejmowaniu decyzji przez...

Jak komfortowo budować markę osobistą w sieci będąc introwertykiem w 15 krokach.

Jak komfortowo budować markę osobistą w sieci będąc introwertykiem w 15 krokach.

Świadomie kierując marką osobistą istotne jest zrozumienie jaka jest nasza naturalna osobowość. Żyjemy w społeczeństwie, gdzie ekstrawersja jest dobrze postrzegana i promowana, przez co introwersja została „zakrzyczana”. Wartość nie tkwi jednak w osobowości, ale w umiejętności korzystania ze swoich mocnych stron zarówno będąc introwertycznym, jak i ekstrawertycznym.

Jaki jest cel przeprowadzania audytu marki?

Jaki jest cel przeprowadzania audytu marki?

Audyt marki jest planowaną weryfikacją jakie są efekty dotychczasowych działań marki w budowaniu jej wartości w opinii klientów. Jest zatrzymaniem w miejscu, aby zweryfikować realizację strategii marki i dalej narzędziem do podjęcia decyzji o zmianach strategii, wykorzystaniu pojawiających się okazji.

Wymiary brandingu i jego użyteczność w marketingu

Wymiary brandingu i jego użyteczność w marketingu

„Cywilizacja jest uzależniona od znaków i systemów znaków, a umysłu ludzkiego nie da się oddzielić od przetwarzania znaków – może nawet umysłowość powinno się utożsamić z tego rodzaju przetwarzaniem” – Charles Morris Foundations of the Theory of Signs

Podsumowanie 2019 i wyzwania 2020 roku

Podsumowanie 2019 i wyzwania 2020 roku

Na fali podsumowań minionego roku, przeszła fala planów i przewidywania przyszłości. Na krótkie zebranie głównych wydarzeń w marketingu zebrałam się i ja. Przygotowałam zestawienie najważniejszych wydarzeń w marketingu 2019 oraz wymieniłam największe wyzwania przed jakimi stoimy w bieżącym roku.