Katarzyna Staciwa

Jestem strategiem marki, konsultantką marketingu, certyfikowaną trenerką biznesu. Wdrażam kreatywne koncepcje w życie, tworząc wartościowe marki, spójne komunikacje oraz skuteczne strategie.

Pomagam markom osiągać ich strategiczne cele, budować wiarygodność i reputację

O mnie

Mam na imię Katarzyna, moja droga zawodowa od dwudziestu lat związana jest z zarządzaniem projektami kreatywnymi, marketingowymi, a przede wszystkim brandingiem. Doświadczenie zawodowe zbieram współpracując z przedsiębiorcami oraz największymi korporacjami takimi jak GlaxoSmithKline, Johnson&Johnson, Bayer, Astra Zeneca, Pierre Fabre, Volvo, Wedel, Sanofi. Opracowuje i wdrażam strategie marek, konsultuję, opracowuję i wdrażam projekty marketingowe, prowadzę szkolenia i warsztaty dla biznesu. W 2004 roku stworzyłam agencję komunikacji marketingowej MindWalk. 

Jestem absolwentką programu Professional Diploma in Marketing CIM akredytowanego przez The Chartered Institute of Marketing największej organizacji zrzeszającej profesjonalnych marketerów na świecie.

Pasjonuje mnie budowanie marek osobistych, produktowych i firmowych, wdrażanie kreatywnych koncepcji w życie. Moje motto KREATYWNOŚĆ TO ZA MAŁO odzwierciedla moje podejście do pracy – kreatywność jest treścią projektów z którymi pracuję, jednak solidny plan jest niezbędny do osiągnięcia celu.

 

Pomagam markom osiągać ich strategiczne cele, budować wiarygodność i wizerunek. Pokazuję jak idee przekładać na działania i efekty, aby czerpać z nich realne korzyści.

Moja historia

Kreatywność, to mój żywioł, tworzenie kolejnych pomysłów jest dla mnie naturalnym działaniem. Jednak głęboko wierzę, że kreatywność, to za mało do osiągnięcia celów i realizacji stworzonych koncepcji, choć w niej wszystko ma swój początek. W tym miejscu pojawia się druga strona mojej natury i naturalne talenty, myślenie strategiczne i organizacyjne. Świetnie czuję się, budując strategię, a następnie, kiedy kreatywną koncepcję należy przygotować do wdrożenia i zrealizować plan.

Dzięki takiemu połączeniu z sukcesem realizuję projekty kreatywne, marketingowe oraz brandingowe.

 

Moje wartości i przekonania

Spójność i wiarygodność,

które są mi bliskie przyświecają również w mojej pracy z klientami. Uważam, że u podstaw każdej marki leżą te kluczowe wartości i są drogą do długotrwałego sukcesu.

Lojalność i odpowiedzialność,

stanowią o naszych wyborach i są istotnymi wartościami w funkcjonowaniu na każdym poziome życia zarówno zawodowego, jak i społecznego. Marki lojalne i odpowiedzialne budują szacunek.

Szczęście i bezpieczeństwo,

są bezdyskusyjne zarówno prywatnie, jak i zawodowo. Mając zapewnione poczucie bezpieczeństwa i będąc szczęśliwym jesteśmy bardziej twórczy, z łatwością podejmujemy kolejne wyzwania i osiągamy cele. Marki, które budują wokół siebie taką atmosferę wzbudzają najlepsze emocje, a to z ich pomocą podejmujemy najlepsze decyzje.

Moje podejście

Rozpoczynając pracę z nowym klientem, projektem zawsze to dla mnie nowa podróż, w którą wspólnie wyruszamy. Budzi emocje, piętrzy oczekiwania, czas jest pełen ekscytacji i niewiadomych. I jak każda podróż wymaga solidnego przygotowania, zaplanowania, a następnie radości w trakcie podróżowania. Moja praca z klientem wygląda podobnie i choć wiem, że niektórzy lubią podróżować bez planu, z moich doświadczeń wynika, że jest to możliwe jeśli celem jest sama podróż. Improwizacja bywa wspaniała i ucząca, ale kiedy chcemy dojść w konkretne miejsce i  w określonym czasie należy ograniczyć ją do minimum.

Dlatego rzetelne przygotowanie i zaplanowanie działań z klientem jest dla mnie kluczowym punktem wyjścia do realizacji przynoszących zakładane efekty. Wierzę w indywidualne podejście i dopasowanie rozwiązań do każdego klienta, czy projektu i na to mogą liczyć moi klienci.

Pamiętam jednocześnie, że podróż to emocje, a one tworzą w sercach i umysłach trwałe i zapamiętywalne wyobrażenia.

Nowości na blogu

Logo, to nie marka

Logo, to nie marka

Kiedy rozpoczynamy pracę z klientem nad marką, zdarza się, że jego myśli w pierwszej kolejności kierują się na opracowanie logo. Forma graficzna, która ma  prezentować jego markę światu staje się kwintesencją pracy nad marką. No ale nie tędy droga, bo logo, to nie...

KPI’s – wartość klienta w czasie (CLTV)

KPI’s – wartość klienta w czasie (CLTV)

Czy znasz sytuację w której będąc przez długi okres czasu lojalnym klientem zwracasz się do firmy, z prośbą o pomoc w rozwiązaniu Twojego problemu, a w odpowiedzi słyszysz, że Twój problem ich nie interesuje i być może pomogą, ale lepiej, żebyś sam to załatwił? Wrrr …...

.