utworzone przez Katarzyna Staciwa | wrz 21, 2021 | Strategia
Kiedy rozpoczynamy pracę z klientem nad marką, zdarza się, że jego myśli w pierwszej kolejności kierują się na opracowanie logo. Forma graficzna, która ma prezentować jego markę światu staje się kwintesencją pracy nad marką....
utworzone przez Katarzyna Staciwa | wrz 14, 2021 | Personal Branding
Czy znasz sytuację w której będąc przez długi okres czasu lojalnym klientem zwracasz się do firmy, z prośbą o pomoc w rozwiązaniu Twojego problemu, a w odpowiedzi słyszysz, że Twój problem ich...
utworzone przez Katarzyna Staciwa | wrz 7, 2021 | Strategia
Większość zasad pracy nad marką zakłada z góry, że skupisz się na niszy. Jest to sposób na wyróżnienie się w branży oraz rozwój i wiedza w ściśle określnym profilu. Jednak, czy jest to droga dla Ciebie...
utworzone przez Katarzyna Staciwa | wrz 1, 2021 | Marketing
Kiedy przystępujesz do planowania działań marketingowych, potrzebujesz określić w jaki sposób będziesz sprawdzać skuteczność ich realizacji. Określasz wtedy KPI’s (Key Performance Indicators) informacje, które pozwalają zmierzyć, czy i w jakim...
utworzone przez Katarzyna Staciwa | sie 24, 2021 | Branding
„Redd Bull doda Ci skrzydeł” zachęca nas do działania, Apple rzuca światu wyzwanie „Myśl inaczej”. Nike motywuje do ćwiczeń ludzi, bez względu na wiek, płeć czy poziom sprawności fizycznej „Po prostu zrób to”. Z biegiem lat te...
Najnowsze komentarze