Buduj markę razem ze mną

Jestem strategiem marek, konsultantką marketingu, trenerem biznesu.

Wdrażam kreatywne koncepcje w życie tworząc wartościowe marki, spójne komunikacje oraz skuteczne strategie.

Poniżej znajdziesz możliwości współpracy

 

MARKA OSOBISTA

Kiedy potrzebujesz kompleksowego planu działań dla Twojej marki osobistej

MARKA FIRMY

Kiedy potrzebujesz kompleksowego planu działań dla Twojej firmy

MARKA PRODUKTU

Kiedy potrzebujesz pomocy w budowaniu wizerunku marki produktu

KOMUNIKACJA MARKETINGOWA

Kiedy wiesz o czym chcesz informować otoczenie i szukasz optymalnych kanałów komunikacji

Od czego zacząć współpracę?

Współpraca z każdym klientem jest indywidualna i dopasowana do jego potrzeb i oczekiwań, dlatego propozycję współpracy przygotowuję w oparciu o wywiad osobisty oraz ankietę.

Na czym polega wywiad osobisty

Tworzenie marki jest sprawą bardzo indywidualną i wymaga zaufania oraz skupienia na celach. Wybierając partnera, który pomoże Ci przejść tą drogę ważne jest doświadczenie, wiedza i kompetencje oraz co oczywiste wzajemna relacja. Dlatego podczas takiego spotkania mamy możliwość poznania się. Pytania które zadaję podczas spokatnia pozwalają ustalić jakie masz potrzeby i oczekiwania.

Czego dotyczy ankieta

Jeśli podczas spotkania pojawiają się potrzeby pogłębienia jakiegoś tematu przygotowuję dopasowaną do Twojego przypadku ankietę, której odpowiedzi pomogą mi dopasować indywidualnie ofertę. Ankieta jest rozwinięciem rozmowy i pogłębieniem wiedzy w temacie Twoich potrzeb i oczekiwań względem marki.

Jak wygląda oferta?

W zależności od Twoich potrzeb i oczekiwań oraz w oparciu o przeprowadzony wywiad przygotowuję ofertę, gdzie szczegółowo opisuję cel naszej współpracy, zakres i poszczególne etapy oraz harmonogram jej realizacji wraz wyceną.

Jaki jest termin rozpoczęcia współpracy?

Rozpoczęcie współpracy zawsze ustalane jest indywidualnie i uzależnione jest od potrzeb i możliwości klienta oraz od zobowiązań zawodowych obu stron.

Moje podejście

Rozpoczynając pracę z nowym klientem, bądź projektem zawsze to dla mnie nowa podróż, w którą wspólnie wyruszamy. Budzi emocje, piętrzy oczekiwania, czas jest pełen ekscytacji i niewiadomych. I jak każda podróż wymaga solidnego przygotowania, zaplanowania, a następnie radości w trakcie podróżowania. Moja praca z klientem wygląda podobnie i choć wiem, że niektórzy lubią podróżować bez planu, z moich doświadczeń wynika, że jest to możliwe na krótki dystans. Improwizacja bywa wspaniała i ucząca, ale kiedy chcemy dojść w konkretne miejsce i  w określonym czasie należy ograniczyć ją do minimum.

Dlatego rzetelne przygotowanie i zaplanowanie działań z klientem jest dla mnie kluczowym punktem wyjścia do realizacji celów przynoszących zakładane efekty.

Pamiętam jednocześnie, że podróż to emocje, a one tworzą w sercach i umysłach trwałe i zapamiętywalne wyobrażenia.

Jak to działa?

KONSULTACJE INDYWIDUALNE

Podczas indywidualnej konsultacji ustalam z klientem jego potrzeby i oczekiwania we współpracy ze mną. Spotkanie poprzedzone jest krótką ankietą wprowadzającą, dzięki której przygotowuję się do spotkania, tak aby czas konsultacji był wypełniony merytorycznie.

i

WYBÓR OFERTY

W zależności od Twoich potrzeb oraz oczekiwań masz do wyboru współpracę ze mną w zakresie brandingu marki, strategii zarówno tworzenia, jak i uporządkowania aktualnej oraz w zakresie komunikacji marki.

Na każdym poziomie i etapie w jakim znajduje się marka możemy podjąć współpracę. Skontaktuj się ze mną, a dopasuję ofertę zgodną z Twoimi potrzebami.

CELE

Po wyborze oferty i ustaleniu zasad współpracy wspólnie ustalimy cele naszej współpracy i “kamienie milowej” jej weryfikacji. Pozwoli to na bieżącą kontrolę kierunku w którym zmierza nasza współpraca oraz orientację w kolejnych etapach realizacji założeń.

Konsultacja indywidualna wprowadzająca do dalszej współpracy

Indywidualna konsultacja w celu ustalenia z klientem jego potrzeb i oczekiwań oraz zakresu współpracy. Spotkanie poprzedzone jest ankietą wprowadzającą, dzięki której przygotowuję się do spotkania, tak aby czas konsultacji był wypełniony merytorycznie.

0 zł

przy podjęciu dalszej współpracy

Więcej

Współpraca przy budowaniu, wzmacnianiu, czy zmianach marki jest angażująca czas, energię i pieniądze, aby mieć pewność, że podejmujesz właściwą decyzję proponuję spotkanie w trakcie którego ustalimy potrzeby oraz zakres współpracy. Na podstawie wypełnionej przez ciebie ankiety i zebranych przeze mnie informacji skupimy się na stworzeniu zarysu modelu potrzeb i rekomendacji dla Twojej marki. Jeżeli po konsultacji podejmiemy dalszą współpracę spotkanie nie wiąże się z kosztami dla Ciebie. W przypadku kiedy konsultacja nie będzie rozpoczęciem dalszej współpracy, koszt konsultacji jest taki jak w przypadku jednorazowej sesji konsultacyjnej.

Wspieram w zakresie:

  • ustalania celów marki,
  • opracowania i wdrożenia strategii marki,
  • opracowania i wdrożenia strategii komunikacji marki,
  • opracowania i wdrożenia strategii employer brandingu,
  • opracowania i wdrożenia strategii content marketingu,
  • opracowania i wdrożenia strategii komunikacji wewnętrznej firmy/marki,
  • warsztatów pracy z marką,
  • określenia KPI’s.

Czas trwania konsultacji indywidualnej 2 godziny

Jednorazowa sesja konsultacyjna

Potrzebujesz skonsultować nurtujący Cię problem, masz pomysł, który chcesz omówić, a może kierunek zmian w budowanej przez Ciebie marce. Jako wieloletni praktyk doradzam i konsultuję branding na każdym etapie rozwoju i poziomie zaawansowania procesów.

Więcej

 Indywidualna konsultacja skupiająca się na pojedynczym celu z którym do mnie przychodzisz. Spotkanie poprzedzone jest ankietą wprowadzającą, dzięki której przygotowuję się do spotkania, tak aby czas konsultacji był wypełniony merytorycznie.

Wspieram w zakresie:

  • ustalania celów marki,
  • opracowania i wdrożenia strategii marki,
  • opracowania i wdrożenia strategii komunikacji marki,
  • opracowania i wdrożenia strategii employer brandingu,
  • opracowania i wdrożenia strategii content marketingu,
  • opracowania i wdrożenia strategii komunikacji wewnętrznej firmy/marki,
  • warsztatów pracy z marką,
  • określenia KPI’s.

 Czas trwania konsultacji indywidualnej 2 godziny

Audyt marki

Audyt marki może być pojedynczym elementem współpracy, bądź wstępem do pracy nad marką. Przygotowuję wnioski z analizy na poziomach procesów handlowych, zakupowych, wizerunkowych, komunikacyjnych w zakresie wewnętrznym oraz zewnętrznym, weryfikuję zbieżności celów strategicznych marki i firmy. To punkt wyjścia do planowania i wdrożenia modyfikacji marki.

Więcej

Silna marka wspiera firmę. Problem z postrzeganiem marki to problem biznesowy – słaba marka osłabia firmę. Dlatego audyt jest kluczowym elementem dla podejmowania dalszych decyzji dotyczących marki. Ponieważ jest to proces analizy, opracowania wniosków oraz rekomendacji, zakres, czas i forma współpracy jest ustalana indywidualnie do potrzeb klienta.

Program budowania marki

Długookresowa współpraca, której celem jest opracowanie i wdrożenie indywidualnej strategii marki. W oparciu o autorski program i sprawdzone narzędzia realizujemy wspólnie z klientem cel – silna marka. Współpraca jest kompleksowa i dostosowana do indywidualnych potrzeb, oczekiwań i możliwości klienta. Efektem współpracy są wypracowane dokumenty: pełna strategia marki, strategia komunikacji oraz plan marketingowy na 6 miesięcy z którymi klient pracuje w kolejnym okresie.

Więcej

Program zawiera zaplanowanie i wspólne wdrożenie wszystkich elementów w budowaniu marki, które są indywidualnie dopasowane i przygotowane dla klienta.

Warsztaty strategiczne

Wspólna praca nad marką, jej elementem, bądź pojawiającym się problemem w trakcie warsztatów jest świetną okazją do zaangażowania zespołu i przyjrzenia się marce. Dwudniowe spotkanie w trakcie którego temat rozkładamy na czynniki i wypracowujemy wnioski oraz wskazówki do działania w przyszłości.

Więcej

Mając do rozwiązania konkretny problem, dobrym narzędziem do wypracowania rozwiązania są warsztaty strategiczne podczas których wspólnie pracujemy nad rozwiązaniami.