
3 – dniowe warsztaty w trakcie których określisz:
Kto z przyjemnością, nie patrząc na cenę chętnie i z uśmiechem kupowałby Twoje produkty, lub usługi?


Określ, kto jest Twoim klientem, poznaj jego zachowania, zwyczaje, pragnienia i potrzeby.
Kiedy poznajesz nową osobę, uczysz się jej od początku, jej zachowania, przyzwyczajeń, nawyków, wad i zalet. Kiedy przechodzisz proces określania swojego idealnego odbiorcy, proces poznawania jest podobny.
Zapoznaj się z nim, polub swojego odbiorcę, zaprzyjaźnij się z nim, zrozum i mów do niego językiem, który jest dla niego zrozumiały.
Bo tylko wtedy, to co do niego mówisz on usłyszy i zrozumie.
Proponuję Ci przejście tej drogi wspólnie ze mną, czyli z praktykiem, który na co dzień tworzy brandy swoich korporacyjnych oraz indywidualnych klientów.
Wiem, że pomimo licznych informacji i wiedzy wciąż borykasz się z prawidłowym przejściem przez określenie swojego idealnego odbiorcy. A to jest kluczowe dla Twoich dalszych działań. Jeśli w tym miejscu popełnisz błędy, cokolwiek opracujesz później będzie marnowaniem Twojego czasu, energii i pieniędzy. Ja nie lubię tracić swoich zasobów, a ty?
Określając dobrze teraz swojego klienta przygotujesz się do komunikacji, zrozumiesz potrzeby, oczekiwania i zachowania, a wtedy informacje dotrą do właściwych osób, w sposób zrozumiały, przyjazny i skuteczny.
Z tych warsztatów wyjdziesz z gotowym, użytecznym narzędziem do dalszej pracy, a nie z kolejną porcją wiedzy do odłożenia na półkę zapomnienia. Szanuję swój oraz Twój czas oraz energię i dlatego stawiam tylko na użyteczne rozwiązania.
Jesteś specjalistką/specjalistą, w swojej dziedzinie, masz wpływ na przebieg swojej kariery i sukces swojej marki
A CZY TO DLA MNIE?
TAK, jeśli myślisz o sobie:
- rozpoczynam budowanie marki osobistej ekspertki/eksperta i od początku chcę to zrobić dobrze,
- przygotowuję strategię wprowadzenia marki produktu i skuteczna komunikacja z klientem jest dla mnie kluczowa,
- jestem przedsiębiorcą i rozpoczynam świadomie budowę marki swojej firmy, zależy mi na profesjonalizmie w każdym aspekcie marki,
- jestem ekspertką/ekspertem i potrzebuję uporządkować fundamenty swojej marki,
- odpowiadam za markę produktu i przygotowuję rebranding, kluczowe dla mnie jest zdefiniowanie właściwego klienta,
- wkraczam na nowe rynki i potrzebuję na nowo zdefiniować strategię komunikacji,
- jestem przedsiębiorcą i zmieniam komunikację marki swojej firmy,
Zdecydowanie NIE, jeśli:
- szukasz drogi na skróty i oczekujesz gotowca, którego możesz skopiować i będzie działać
- jeśli nie widzisz potrzeby indywidualnego podejścia w tworzeniu marki
- masz dobrze zaplanowaną, skuteczną komunikację swojej marki,
- doskonale znasz swoją grupę docelową i Twoje działania przynoszą zakładane efekty,
- masz dojrzałą markę, zdefiniowaną grupę docelową i potrzebujesz drobnych korekt w strategii komunikacji, aby polepszyć efektywność działań.
TAK, jeśli myślisz o sobie:
- rozpoczynam budowanie marki osobistej ekspertki/eksperta i od początku chcę to zrobić dobrze,
- przygotowuję strategię wprowadzenia marki produktu i skuteczna komunikacja z klientem jest dla mnie kluczowa,
- jestem przedsiębiorcą i rozpoczynam świadomie budowę marki swojej firmy, zależy mi na profesjonalizmie w każdym aspekcie marki,
- jestem ekspertką/ekspertem i potrzebuję uporządkować fundamenty swojej marki,
- odpowiadam za markę produktu i przygotowuję rebranding, kluczowe dla mnie jest zdefiniowanie właściwego klienta,
- wkraczam na nowe rynki i potrzebuję na nowo zdefiniować strategię komunikacji,
- jestem przedsiębiorcą i zmieniam komunikację marki swojej firmy,
Zdecydowanie NIE, jeśli:
- szukasz drogi na skróty i oczekujesz gotowca, którego możesz skopiować i będzie działać
- jeśli nie widzisz potrzeby indywidualnego podejścia w tworzeniu marki
- masz dobrze zaplanowaną, skuteczną komunikację swojej marki,
- doskonale znasz swoją grupę docelową i Twoje działania przynoszą zakładane efekty,
- masz dojrzałą markę, zdefiniowaną grupę docelową i potrzebujesz drobnych korekt w strategii komunikacji, aby polepszyć efektywność działań.

Proponuję Ci przejście tej drogi wspólnie ze mną, czyli z praktykiem, który na co dzień tworzy brandy swoich korporacyjnych oraz indywidualnych klientów.
Po 3 dniach wspólnej podróży gwarantuję Ci że:
opracujesz gotowe narzędzie, które jest jednym z fundamentów marki i jakość jego przygotowania ma ogromny wpływ na wszystko, co zrobisz w przyszłej komunikacji
postawisz pierwszy, podstawowy krok do przygotowania skutecznej komunikacji
skupisz się na jednym zagadnieniu, w krótkim czasie
otrzymasz wiedzę i doświadczenie w użytecznej formie
przeprowadzę Cię przez prosty i zrozumiały proces
zrozumiesz dlaczego jest to ważne dla Ciebie
JAK TO DZIAŁA?
- 3 dni Twojej pracy w oparciu o otrzymane każdego dnia rano narzędzia,
- na koniec każdego dnia spotkanie live, w celu omówienia zadań danego dnia oraz wskazówki rozwijające temat,
- dodatkowe czwarte spotkanie podsumowujące warsztaty, sesja Q&A do warsztatów oraz dodatkowy temat rozwijający korzystanie z przygotowanego opisu idealnego klienta,
- czyli po 3 dniach wspólnej pracy kończysz warsztaty z gotową charakterystyką idealnego odbiorcy oraz wiesz jakie będą Twoje dalsze kroki w przygotowaniu skutecznej komunikacji.

DLACZEGO ŻAL NIE SKORZYSTAĆ?
Jestem praktykiem i dla mnie jest bardzo ważne, abyś po skończonych warsztatach miała/miał gotowe narzędzie do dalszej pracy nad marką. Jeśli jeszcze się wahasz, to spójrz, co może Cię ominąć:
- spędzasz ze mną efektywnie i produktywnie 3 dni, po których masz gotowe narzędzie wypracowane dla Twojej marki,
- masz gotowy według mnie kluczowy element fundamentu marki od jakości którego zależy dalsze powodzenie Twoich działań,
- bez „ćpania” wiedzy wykorzystujesz czas praktycznie,
- przeprowadzam Cię krok po kroku przez proces, który mam sprawdzony przy współpracy z klientami w modelu 1:1 oraz podczas warsztatów dla klientów korporacyjnych, ale dopasowany do Twoich potrzeb
- korzystasz z mojej wiedzy i doświadczenia zupełnie bez ponoszenia kosztów.
CZEŚĆ, NAZYWAM SIĘ KASIA
Jestem absolwentką programu Professional Diploma in Marketing CIM akredytowanego przez The Chartered Institute of Marketing największej organizacji zrzeszającej profesjonalnych marketerów na świecie.
Wspieram osoby tworzące marki osiągać strategiczne cele, budować wiarygodność i wizerunek, tworzyć skuteczną komunikację. Uczę, jak idee przekładać na działania i efekty, aby czerpać z nich realne korzyści.
Według mnie kreatywność to za mało, aby osiągnąć sukces marki, potrzebna jest optymalna strategia i konsekwentna realizacja.
Od 20 lat wdrażam kreatywne koncepcje w życie, tworzę spójne komunikacje, skuteczne strategie oraz wspieram swoich klientów w rozwijaniu wiarygodnych i spójnych marek. Wśród moich klientów są największe korporacje światowe (GlaxoSmithKline, Astra Zeneca, Jaohnson&Johnson, Volvo), jak i lokalne przedsiębiorstwa (Urbanek, Exdrob), a także managerowie i przedsiębiorcy budujący swoje marki osobiste.
Życzę Ci wytrwałości i odwagi w budowaniu Twojej marki. Wiem, jak jest to czasami trudne, ale wiem też, że jest to możliwe i przynosi wiele satysfakcji.
A zatem działaj, bo kreatywność to za mało!

Zobacz co mówią o współpracy ze mną klienci
“Marketing i sprzedaż w biznesie online to lwia część pracy, jaką trzeba włożyć w rozwój firmy. W dodatku przypomina dżunglę, w której trudno wybrać odpowiednią drogę. Kasia jest przewodnikiem po tej dżungli. Wie, które ścieżki to ślepe zaułki i starta czasu, a które przyniosą oczekiwany efekt. Kasia ma ogromną wiedzę i doświadczenie, a do tego jest realistką. Nie pozwoli Ci wziąć na swoje barki nierealistycznych planów do zrealizowania. Praca z Kasią daje spokój i poczucie satysfakcji, ze wreszcie ten marketing można jakość ogarnąć, nawet wtedy gdy doba jest ciągle za krótka.”
Aga Zalewska, Legalnienaonlajnie.pl
Prawniczka biznesów online
“Z Kasią miałem okazję pracować w ramach różnych projektów marketingowych tj. – koncepcje wprowadzanych marek, – strategie komunikacji marketingowej, – rebranding marek, – opracowanie strategii dotyczącej nowo wprowadzanego produktu.
Kasia dała się poznać, jako profesjonalny partner biznesowy, pełna pomysłów, z elastycznym podejściem do problemów i ich rozwiązywania, z pozytywnym nastawieniem na wynik, szybkością w pracy i terminowością. Posiada bogatą wiedzę zawodową i doświadczenie w realizacji zróżnicowanych projektów marketingowych i sprawnie je wykorzystuje w ramach naszej współpracy.”
Rafał – Brand Manager GlaxoSmithKline
“Miałam przyjemność pracować z Kasią wiele razy w projektach marketingowych, projektowaniu marki, kampaniach komunikacyjnych. Uważam ją za bardzo profesjonalną osobę, precyzyjną, uważnie słuchającą, inteligentną. W rezultacie zawsze wracam do tej wysokiej jakości współpracy. Kasia stworzyła dla mnie złoty standard płynnej, skutecznej i udanej współpracy “zewnętrznej.”
Magda – Senior Brand Manager Janssen-Cilag
“Współpracowałem z Kasią przy budowie wizerunku marki mojej firmy. Była to owocna współpraca, a jej efekty procentują przez cały czas od wprowadzonych zmian. Jestem zadowolony ze standardu pracy z Kasią i aktualnie podjęliśmy współpracę przy budowie mojej marki osobistej.”
Marek Mitręga – Przedsiębiorca