Indywidualne pakiety konsultacji dla specjalistek budujących markę.

Dookoła słyszysz jak ważne jest budowanie marki, jakie to daje korzyści, czemu to służy. Kiedy jesteś specjalistką, menadżerką, czy freelancerką, bądź kiedy kierujesz swoją karierą w sposób świadomy i planowy, te słowa nabierają jeszcze większego znaczenia.

Tym bardziej w aktualnej rzeczywistości jakość i rzetelność marki nabiera zupełnie nowego znaczenia i staje się silnym argumentem na rynku. Dla mnie z budową marki jest jak z przysłowiem: “Czego JAś się nie nauczył…”, dalej już znasz. Im wcześniej zbudujesz solidne fundamenty marki, tym szybciej dostrzeżesz efekty.

KatarzynaStaciwa.pl
KatarzynaStaciwa

Tworzysz markę – osobistą, firmy, bądź produktu – w zależności od tego jakie są Twoje potrzeby przygotowałam dwie opcje współpracy.

Pierwsza ścieżka – MAPA MARKI – jest skierowana do specjalistek, które zaczynają budowę marki od początku, potrzebują stworzyć fundamenty do dalszych działań.

Druga ścieżka – KOŁO RATUNKOWE – jest dla ekspertek, które działają z marką, ale efekty nie są satysfakcjonujące i potrzebują uporządkować i wyznaczyć nowy kierunek rozwoju marki.

Proponuję Ci przejście tej drogi wspólnie ze mną, czyli z praktykiem, który na co dzień tworzy brandy swoich korporacyjnych oraz indywidualnych klientów. Moją misją jest wdrażanie profesjonalnych metod i narzędzi w markach ekspertek, bazując na mojej wiedzy i doświadczeniach. 

Wiem, że pomimo licznych informacji i wiedzy borykasz się z prawidłowym przejściem od planów i założeń do realizacji i osiągania założonych efektów. Jeśli Twoje podstawowe założenia będą błędne, cokolwiek opracujesz później będzie marnowaniem Twojego czasu, energii i pieniędzy.

Ja nie lubię tracić swoich zasobów, a Ty?

Prawidłowo określając teraz kierunek działania swojej marki przygotujesz się do komunikacji, zrozumiesz potrzeby, oczekiwania i zachowania, a wtedy informacje dotrą do właściwych osób, w sposób zrozumiały, przyjazny i skuteczny.

A Twoja marka zacznie osiągać zakładane cele.

Wybierz ścieżkę właściwą dla Twoich potrzeb:

MAPA MARKI

KatarzynaStaciwa_front2

Pakiet „MAPA MARKI” jest dla Ciebie jeśli wyruszasz w podróż ku swojej nowej marce, lub pragniesz zawrócić z wcześniej obranej drogi i pragniesz zacząć przygodę od początku.

Pakiet „MAPA MARKI” jest dla Ciebie jeśli:

  • Startujesz z biznesem/marką i przytłacza Cię ilość rzeczy do ogarnięcia,
  • Masz dużą wiedzę i masę szkoleń za sobą, ale trudno Ci przygotować plan działania własnej marki,
  • Rozpoczęłaś budowę marki, ale czujesz, że potrzebujesz wsparcia w poukładaniu wszystkich elementów
  • Działasz, ale to co robisz nie przynosi planowanych efektów, coś ewidentnie nie klika w Twojej marce
  • Twój biznes/marka potrzebuje zupełnie nowego planu działania

KOŁO RATUNKOWE

KatarzynaStaciwa_front2

Pakiet „KOŁO RATUNKOWE” jest dla Ciebie, jeśli pływając po wezbranych wodach biznesu, szukasz drogi do realizacji swoich celów biznesowych.

Pakiet „KOŁO RATUNKOWE” jest dla Ciebie jeśli:

  • Prowadzisz biznes/markę i działasz, ale wciąż masz wątpliwości, czy kierunek tych działań jest właściwy
  • Biznes/marka działa, zarabia, ale komunikacja Twojej marki bywa chaotyczna, okazjonalna i reakcyjna
  • Potrzebujesz spójności swoich działań i wizerunku marki
  • Wiesz jak chcesz, aby postrzegana była Twoja marka, ale Twoje działania do tego nie prowadzą
  • Niby masz wszystkie elementy tej układanki, ale efekty Cię nie zadowalają

TA OFERTA NIE JEST DLA CIEBIE JEŚLI:

Z

szukasz drogi na skróty i oczekujesz gotowca, którego możesz skopiować i będzie działać

Z

jeśli nie widzisz potrzeby indywidualnego podejścia w tworzeniu marki

Z

masz dobrze zaplanowaną, skuteczną strategię i komunikację swojej marki

Z

doskonale wdrażasz zaplanowane działania i przynoszą one zakładane efekty

Z

potrzebujesz jedynie drobnych korekt w strategii komunikacji, aby polepszyć efektywność działań.

Z

budujesz spójną i konsekwentną markę w oparciu o mocne argumenty

CO ZYSKASZ DZIĘKI SKORZYSTANIU Z PAKIETU „MAPA MARKI”?

Opracowane podstawy i fundamenty Twojej marki

Określenie i zrozumienie grupy docelowej, poznanie persony, określenie insightów konsumenckich

Identyfikację segmentu i kategorii w której działa twoja marka

Indywidualnie dopasowane i wspólnie wypracowane wytyczne do działania

Strategię gotową do wdrożenia, zrozumienie jakie cele ma marka i w jaki sposób i jakimi metodami je osiągnie,

Plan skutecznej i spójnej komunikacji marki

Spójność marki od samego początku

Pracę warsztatową nad Twoją marką, a więc i czas skupienia tylko na tym temacie

Bieżące wsparcie w Twoich biznesowych wyzwaniach

Fachowe doradztwo biznesowe, strategiczne i marketingowe

Dostęp do wiedzy eksperckiej z zakresu budowania i zarządzania marką

Rekomendacje działań i narzędzi, które pozwolą osiągnąć Twoje cele biznesowe

CO ZYSKASZ DZIĘKI SKORZYSTANIU Z PAKIETU „KOŁO RATUNKOWE”?

Analizę i wnioski dotyczące Twojej grupy docelowej

Poukładane elementy marki, wiesz do kogo, co i kiedy mówić oraz wiesz jak to zrobić

Odpowiedzi na pytania dotyczące Twojego biznesu, marketingu, marki, strategii i komunikacji

Indywidualnie dopasowane i wspólnie wypracowane wytyczne do działania

Zrozumienie, w jakim miejscu jest Twoja marka i jakie masz wobec niej oczekiwania

Pracę warsztatową nad Twoją marką, a więc i czas skupienia tylko na tym temacie

Bieżące wsparcie w Twoich biznesowych wyzwaniach

Fachowe doradztwo biznesowe, strategiczne i marketingowe

Dostęp do wiedzy eksperckiej z zakresu budowania i zarządzania marką

Rekomendacje działań i narzędzi, które pozwolą osiągnąć Twoje cele biznesowe

Plan skutecznej i spójnej komunikacji marki

JAK WYGLĄDA WSPÓŁPRACA?

 

WPÓŁPRACA PRZY PAKIECIE „MAPA MARKI” WYGLĄDA NASTĘPUJĄCO

  • Wypełniasz ankietę określającą sytuację i potrzeby Twojej marki
  • Przygotowuję w oparciu o ankietę propozycje i rekomendacje do naszej współpracy
  • Pracujemy warsztatowo przez kolejne 8 tygodni (2 miesiące)
  • Otrzymujesz karty pracy, materiały do realizacji samodzielnie
  • Spotykamy się online 8 razy po 2 godziny na Zoomie
  • Otrzymujesz materiał podsumowujący, z którym działasz dalej

PÓŁPRACA PRZY PAKIECIE „KOŁO RATUNKOWE” WYGLĄDA NASTĘPUJĄCO

 

  • Wypełniasz ankietę określającą sytuację i potrzeby Twojej marki
  • Przygotowuję w oparciu o ankietę propozycje i rekomendacje do naszej współpracy
  • Pracujemy warsztatowo przez kolejne 4 tygodnie (1 miesiąc)
  • Otrzymujesz karty pracy, materiały do realizacji samodzielnie
  • Spotykamy się online 4 razy po 2 godziny na Zoomie
  • Otrzymujesz materiał podsumowujący, z którym działasz dalej

ILE ZAINWESTUJESZ W SWOJĄ MARKĘ?

 

CENA PAKIETU “MAPA MARKI”

5900 zł netto (+23% VAT)
7257 zł brutto

CENA PAKIETU “KOLO RATUNKOWE”

3900 zł netto (+23% VAT)
4797 zł brutto

CO TRACISZ NIEKORZYSTAJĄC Z OFERTY?

 

Jestem praktykiem i dla mnie bardzo ważne jest, abyś po zakończonym etapie współpracy z mną miała gotowe narzędzie do dalszej pracy nad marką, które jest dla Ciebie zrozumiałe i zgodne z Twoimi oczekiwaniami oraz potrzebami. Budowa marki to proces, a po pracy ze mną zyskasz narzędzia i wiedzę do prowadzenia tego procesu.

KatarzynaStaciwa_front2

Jeśli jeszcze się wachasz, to spójrz, co Cię ominie:

spędzasz ze mną efektywnie i produktywnie kilka tygodni, po których masz gotowe narzędzie wypracowane indywidualnie dla Twojej marki,

przestajesz tracić czas, pieniądze i energię na reaktywne działania, które nie realizują Twoich celów

swoje wyobrażenie o marce potrafisz komunikować klientom w sposób dla nich zrozumiały

masz gotowe kluczowe elementy fundamentu marki od których zależy dalsze powodzenie Twoich działań,

bez „ćpania” wiedzy wykorzystujesz czas praktycznie i pracujesz nad rozwiązaniami dedykowanymi dla Twojej marki

przeprowadzam Cię krok po kroku przez proces, który mam sprawdzony przy współpracy z klientami i dopasowuje zakres działań indywidualnie do potrzeb Twojej marki

nie „produkujesz” kolejnego teoretycznego dokumentu

korzystasz z mojej wiedzy i doświadczenia

Zobacz co mówią o współpracy ze mną klienci

“Marketing i sprzedaż w biznesie online to lwia część pracy, jaką trzeba włożyć w rozwój firmy. W dodatku przypomina dżunglę, w której trudno wybrać odpowiednią drogę. Kasia jest przewodnikiem po tej dżungli. Wie, które ścieżki to ślepe zaułki i starta czasu, a które przyniosą oczekiwany efekt. Kasia ma ogromną wiedzę i doświadczenie, a do tego jest realistką. Nie pozwoli Ci wziąć na swoje barki nierealistycznych planów do zrealizowania. Praca z Kasią daje spokój i poczucie satysfakcji, ze wreszcie ten marketing można jakość ogarnąć, nawet wtedy gdy doba jest ciągle za krótka.”

Aga Zalewska, Legalnienaonlajnie.pl
Prawniczka biznesów online

“Z Kasią miałem okazję pracować w ramach różnych projektów marketingowych tj. – koncepcje wprowadzanych marek, – strategie komunikacji marketingowej, – rebranding marek, – opracowanie strategii dotyczącej nowo wprowadzanego produktu. Kasia dała się poznać, jako profesjonalny partner biznesowy, pełna pomysłów, z elastycznym podejściem do problemów i ich rozwiązywania, z pozytywnym nastawieniem na wynik, szybkością w pracy i terminowością. Posiada bogatą wiedzę zawodową i doświadczenie w realizacji zróżnicowanych projektów marketingowych i sprawnie je wykorzystuje w ramach naszej współpracy.”

Rafał Skorupski – Brand Manager GlaxoSmithKline

“Miałam przyjemność pracować z Kasią wiele razy w projektach marketingowych, projektowaniu marki, kampaniach komunikacyjnych. Uważam ją za bardzo profesjonalną osobę, precyzyjną, uważnie słuchającą, inteligentną. W rezultacie zawsze wracam do tej wysokiej jakości współpracy. Kasia stworzyła dla mnie złoty standard płynnej, skutecznej i udanej współpracy “zewnętrznej.”

Magda Tyczkowska – Senior Brand Manager Janssen-Cilag

“Współpracowałem z Kasią przy budowie wizerunku marki mojej firmy. Była to owocna współpraca, a jej efekty procentują przez cały czas od wprowadzonych zmian. Jestem zadowolony ze standardu pracy z Kasią i aktualnie podjęliśmy współpracę przy budowie mojej marki osobistej.”

Marek Mitręga – Przedsiębiorca

Jeśli mnie nie znasz, to kilka słów o mnie

Mam na imię Kasia. 

Wspieram osoby tworzące marki w osiąganiu ich strategicznych celów, budowie wiarygodności i wizerunku, tworzę skuteczne komunikacje. Uczę, jak idee przekładać na działania i efekty, aby czerpać z nich realne korzyści.

Według mnie kreatywność to za mało, aby osiągnąć sukces marki, potrzebna jest optymalna strategia i konsekwentna realizacja.

Od 20 lat wdrażam kreatywne koncepcje w życie, tworzę spójne komunikacje, skuteczne strategie oraz wspieram swoich klientów w rozwijaniu wiarygodnych i spójnych marek. Wśród moich klientów są największe korporacje światowe (GlaxoSmithKline, Astra Zeneca, Bayer, Johnson&Johnson, Volvo), jak i lokalne przedsiębiorstwa (Urbanek, Exdrób, Mikomax), a także lekarze, managerowie i przedsiębiorcy budujący swoje marki osobiste.

Jestem absolwentką programu Professional Diploma in Marketing CIM akredytowanego przez The Chartered Institute of Marketing największej organizacji zrzeszającej profesjonalnych marketerów na świecie.

Życzę Ci wytrwałości i odwagi w budowaniu Twojej marki. Wiem, jak jest to czasami trudne, ale wiem też, że jest to możliwe i przynosi wiele satysfakcji. Szczególnie dziś, kiedy jakość marki w każdym jej aspekcie ma coraz większe znaczenie i jest doceniana przez klientów.

A zatem działaj, bo kreatywność to za mało!

NAPISZ DO MNIE, JEŚLI MASZ PYTANIA