Jak z sukcesem budować markę osobistą introwertyczki?
Świadomie budując markę osobistą istotne jest zrozumienie jaka jest nasza naturalna osobowość. Żyjemy w społeczeństwie, gdzie ekstrawersja jest dobrze postrzegana i promowana, przez co introwersja została „zakrzyczana”. Wartość nie tkwi w osobowości, ale w umiejętności korzystania ze swoich mocnych stron zarówno będąc introwertycznym, jak i ekstrawertycznym.
Z biegiem lat introwertycy nabywają pewnych cech, które posiadają ekstrawertycy i rozwijają swoje umiejętności społeczne, ale w głębi duszy nie przetrwają bez regularnego przebywania w swoim świecie.
Jeśli jesteś ambitną introwertyczką, znajdziesz się w sytuacjach, w których bycie ekstrawertykiem czasem jest koniecznością. Ale tylko przez krótki, uzasadniony czas. Dzięki rozwiniętym wewnętrznym zasobom i kompetencjom doskonale wyczuwasz, kiedy przejść do trybu ekstrawertycznego, aby pokazać, że nie brakuje ci żadnych umiejętności, aby rozwijać się w życiu.
Może to wymagać nieco więcej odwagi i wysiłku, ale warto. I pamiętaj, że to samo dotyczy ekstrawertyków. Nadchodzą czasy, kiedy i oni muszą wykazać pewne introwertyczne cechy. Zmiana nie polega na tym, aby zmienić się w kogoś, kim nie jesteś, ale aby pokazać, że posiadasz umiejętności i możliwości, aby być asertywnym i osiągać w życiu swoje cele.
Bycie introwertyczką oznacza, że…
… masz wiele mocnych
stron, z których możesz
świadomie korzystać
O Autorce
Strateg marki, konsultantka marketingu, trener biznesu, introwertyczka
Pomagam markom osiągać strategiczne cele, budować wiarygodność i wizerunek. Pokazuję jak idee przekładać na działania i efekty, aby czerpać z nich realne korzyści.
Jestem introwertyczką i żyję na wypracowanych przez siebie zasadach. Wiele ze strategii wymienionych w e-booku wykorzystuję w swoim codziennym życiu i biznesie. Zawodowo z sukcesami prowadzę firmę, buduję relacje, prowadzę szkolenia i warsztaty.
Od 20 lat wdrażam kreatywne koncepcje w życie, tworząc spójne komunikacje, skuteczne strategie oraz wspieram swoich klientów w rozwijaniu wiarygodnych i spójnych marek.
Życzę Ci wytrwałości i odwagi w budowaniu Twojej introwertycznej marki osobistej. Wiem, jak trudne to bywa, ale wiem też, że jest to możliwe. Jeśli potrzebujesz wsparcia, zapraszam Cię do kontaktu kontakt@katarzynastaciwa.pl.
Katarzyna Staciwa